יום שישי, 14 בספטמבר 2007

דיאטות לשנה החדשה

דיאטות זה לא בשבילי

עד לרגע זה עוד לא מצאתי את השמן או השמנה שיקומו ויודו שהם לעולם לא יעשו דיאטה. הרי הודאה מסוג זה דינה כהודאה שלעולם לא נאכל מצרכי מזון בסיסיים ביותר כמו עוגה, פטיפור (קילו שניים בכל ארוחה), נזיד טוב, יין ועוד מיני מאכלי יסוד שיש להשיג בכל בית ממוצע.

אני חושב שאין הרבה דיאטות שלא ניסיתי, דיאטת ראש השנה (רק דבש ומתוקים), דיאטת פסח (רק מצות וממרח שוקולד), דיאטת חנוכה (רק סופגניות ולביבות), דיאטת שבועות (רק גבינות מעל 20% שומן). הרי אם נחשוב על הדיאטות שהזכרתי לעומק נראה שישנה חלוקה הגיונית מאוד של אבות המזון לאורך השנה - סוכרים בראש השנה, שומנים בחנוכה, פחמימות בפסח ועוד היד נטויה...

אם להיות מדויק, קראתי ספרות מקצועית רבה בנושא, ניסיתי את דיאטת אטקינס עוד בזמן הצבא, אך בזמן ששותפי לדיאטה רק רזה ורזה אני נשארתי במקום, ניסיתי את שומרי משקל אבל הנקודות היו טעימות מדי, עבדתי בקונדיטוריה אבל שם במקום לקבל בחילה מהאוכל ההיפך הגמור קרה (האוכל צעק לי תפסיק לטעום אותי). לא הצלחתי להחזיק מעמד באף דיאטה. אני לא שמן מאוד אבל אם ייערך ערב התרמה לבנות המין היפה הזקוקות להשתלה נואשת של שפתיים או תחת, אוכל לתרום את מנת חלקי ואפילו בשמחה.

כח רצון הוא כנראה לא משהו שאפשר לקנות בקלות, המשפט "זה הכל בראש" כל כך נכון. אני מאחל לכולנו כוחות חדשים לשנה החדשה, שמשאלותינו יתגשמו ולכל מי שצריך - שנסבול מעודף אבל של כסף ובריאות ולא מעודף משקל.


שלכם,

קובי (kubush)

7 comments:

אנונימי אמר/ה...

קובי יקירי,
אני קוראת באדיקות את הפוסט שלך, ונהנית כל פעם מחדש. אתה כותב שנון, מצחיק, מרגש, מרענן (כן כן אתה יכול להמשיך במחמאות כאוות רצונך- אני מבטיחה להצטרף).
בשנה החדשה, אני מאחלת שיהיה כל כך מתוק מבפנים- שלא תצטרך את הדבש :)
תמשיך בכתיבה טובה, כדי שלנו תהיה קריאה מהנה...
ליאת

אנונימי אמר/ה...

אני עדיין לא מאמינה שהפסדתי את ארוחת החג ביחד איתכם..
נו טוב, עוד יבואו השנים שנשב יחד אצלנו בבית וננהל חג כשר וגם אתם תהיו חלק בלתי נפרד ממנו ואני כבר שמה אותך אחראי על הקינוח...
אחלה בלוג,נהנת מכל רגע והעיצוב מקסים.
מתגגעת (כמו שאמא שלי אומרת)
הבת דודה

אנונימי אמר/ה...

קובי,לה

הייתה ונשארת אותו הקובי שהיה מצחיק אותי עד דמעות בין ביס של בצק לא אפוי לביס של סופלה שוקולד קפוא.

כיף לקרוא,
יישר כח

רחל גל.

Unknown אמר/ה...

האמת שללא ספק הכל בראש
כי שם נמצא הפה
שברגע שנבין איך אנחנו סוגרים אותו
הדיאטות יהיו הרבה יותר מוצלחות...

אנונימי אמר/ה...

קובי
איזה פוסט מעולה ואקטואלי בשבילי. אני התחלתי דיאטה אחרי שעליתי 15 קילו בשנתיים האחרונות, אלא שהפעם הדיאטה היא מסיבה רפואית ולא כי אני ממש רוצה. לא אלאה אותך בפרטי הדיאטה כאן אבל היא מוצלחת וטעימה, אשמח לתת לך את המתכונים אם תרצה. אבל אני חייבת לציין, אחרי שראיתי אותך, אתה בכלל לא שמן כמו שאתה אומר, או שאולי אתה פשוט מתלבש טוב, לא יודעת. יאללה שתהיה שנה מעולה
מיכל

טלי כץ אומנות האיפור לנשות עסקים. אמר/ה...

מה יהיה מה יהיה....
למה להתחיל את השנה עם דיאטות?!?!?!
כרגיל כתוב כל כך אמיתי שזהה ממש כמו לחיות איתך או להיות איתך תבחר...
שתהיה לכולנו שנה ללא מאבקים על המשקל (שפשוט כל קילו עודף יתנדף...)
שנה טובה ומאושרת עם שפע במה שנבחר
אוהבת,
טלי

אנונימי אמר/ה...

עזבו אתכם משטויות, מי שרוצה מפסיק לאכול... ואני אומר את זה מניסיון.
כמה שיטות ניסיתי וכל הזמן האמנתי שהשיטה היא שתצליח. לא!
אני הצלחתי כי אמרתי לעצמי לאכול פחות ומאז אני הרבה יותר רזה.
גלו אחריות וזה הכל