יום שני, 12 במאי 2008

lovin' it

אינני מרבה להתייחס, במקומות הבילוי שלי, לדבר אחד אלא למכלול השלם - השירות, האוכל, השתייה, האווירה, העיצוב. הפעם אחרוג ממנהגי ואתייחס למרכיב אחד יחיד, במקום יוצא דופן.

מדובר בבית הקפה LOVEAT השוכן ברחוב מקווה ישראל פינת ברזילי בתל אביב - ממש ליד משטרת מחוז ירקון בואך יהודה הלוי. את המקום אני מכיר עוד מאז גרתי בתל אביב, ברחוב גולדנברג הקטן. בתחילתו לא היה המקום הצלחה גדולה ונראה היה כאילו כמו עוד עשרות בתי קפה אחרים בתל אביב, גם הוא הגיע לזמן קצר והנה כבר עוזב אותנו לטובת בית קפה אחר שייפתח באותו המקום ודינו יהא כדין קודמו.

לשמחתי הרבה, לא כך קרה. בית הקפה (אספרסו בר) LOVEAT קיים מזה מספר שנים ואפילו ניכס לעצמו אוכלוסיה מגוונת הנעה בין היאפים של האזור לבין זקני העם ומצליח לספק את מה שהפך לכאורה לנחלת הכלל, לכאורה בלבד. אני מתכוון לקפה שמקום מספק.
בבית הקפה טוענים שהקפה שלהם אורגני. אורגני, שמורגני - הוא טעים ואפילו טעים יותר מכל קפה אחר שטעמתי. הקפה הנטחן במקום (ניתן לראות בקצה בית הקפה את מטחנת הקפה הגדולה) ומודגש בארומה חזקה וטעם חזק של קפה.

המקום מוכר קפה חם וקפה קר במרקמים והרכבים שונים ובמחירים הוגנים. אני ממליץ לכל מי שחשקה נפשו בכוס קפה טוב חם כדי להתעורר, או קר להתרענן, לקפוץ ולבקר בבית הקפה המצוין הזה.

את השירות, אוירה, מיקום אשאיר לשיפוטכם.







לרוויה,
קובי

1 comments:

Shlomi אמר/ה...

אני אומנם לא מחובבי הא"אקספרסואים" למינהם (הטעות מכוונת :-))אך אם המקום יודע להכין גם קפה שחור כמו שצריך אז קפה שנטחן במקום ללא ספק מוסיף לאיכות הקפה.
אני אנסה אותו אם אועיל בטובי להכנס לת"א.